Log ind
0 Flasker, total: 0,00 kr.

Din indkøbskurv er tom.

Bland som du vil - min. 12 vine per bestilling.

Søg efter varer her...

Aftale vilkår, salgs - og leveringsbetingelser

 

 

Sådan handler du online hos BOTTLE

 

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål for hvordan du handler på BOTTLE.dk. Finder du ikke svaret, så er du altid velkommen til at kontakte os.

 

Ved din bestilling af varer på BOTTLE.dk accepterer du nedenstående aftalevilkår. Du kan altid finde de gældende betingelser på denne side. Derudover refereres til dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Når du vil handle her på BOTTLE.dk skal du oprette dig som bruger. At være oprettet som bruger hos os er helt gratis og uforpligtende. Du får ganske enkelt et gratis og helt uforpligtende medlemsskab af vores BOTTLE CLUB om du handler eller ej.

 

Sådan gør du!

 

Du bestiller ganske enkelt ved at vælge antal stk., klikke på ”køb” ud for varen du kunne tænke dig. Varerne lægges hermed i din indkøbskurv til højre, og her vil du evt. senere kunne lave ændringer.

Når du har fundet alle de varer du ønsker klikker du på knappen ”Til kassen” til højre på siden. Her kan du tjekke din bestilling, og du har mulighed for at ændre på din bestilling og indtaste eventuelle rabatkoder

Nu skal du vælge om du vil handle mere, eller om du er klar til at gennemføre din bestilling.

Dernæst skal du indtaste dine kontaktoplysninger, eller om du allerede har en BOTTLE brugerkonto kan du åbne den ved at bruge dit login. Bemærk at en brugerkonto er GRATIS og helt uforpligtende!

Skal vinene leveres på en anden adresse end din egen, f.eks. på din arbejdsplads, så kan du nu indtaste leveringsadressen. Herefter vælger du betalingskort, og først når du har godkendt din bestilling indtaster du dine betalingskort informationer og gennemfører betalingen. Dette foregår automatisk via ePays sikrede ssl server forbindelse.

Så snart du har afsluttet din bestilling modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse.

Har du på et senere tidspunkt brug for en kopi af dine køb kan du hente den via dit login.

 

Fragtpriser

 

Vi betaler hele fragten, og vi sender din vin til dig i specielle sikrede kasser med 12 flasker i hver. 

Vi samarbejder med Post Danmark, og de leverer vinen direkte til din hoveddør.

Gratis levering Gælder for levering i Danmark til brofaste øer. Levering til ikke brofaste øer tillægges 200 kr. uanset ordre størrelse.

 

E-mails fra BOTTLE.dk

 

Vi deler ikke din e-mail adresse med andre!

I forbindelse med køb og oprettelse af brugerkonto beder vi dig give os din e-mail adresse. Den skal vi bruge for at sende dig informationer i forbindelse med dine køb og ved oprettelse og opdateringer af din brugerkonto. Disse e-mails vil indeholde din ordrebekræftelse, brugeroplysninger, passwords, information om din leverance m.m.

Tilmelder du dig vores nyhedsmails, vil din e-mail-adresse blive brugt i forbindelse med vores markedsføring indenfor de interesseområder, du via din tilmelding har givet samtykke til. Du kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet igen, og dine oplysninger vil herefter blive slettet.

www.bottle.dk/newsletter/manage

 

Priser og særlige tilbud

 

Alle priser er i danske kroner inklusiv 25 % moms og de i dag gældende afgifter. Leveringsomkostningerne opkræves pr. flaske.

Leveringsomkostningerne beregnes og fremgår inden gennemførelsen af købet. Ordre sendes per dusin, altså i kasser med minimum og maksimum 12 flasker i hver. Det er ikke muligt at købe et antal af flasker, hvor den samlede mængde ikke kan deles med 12 stk., og give et lige antal fyldte kasser. Eksempelvis 12, 24, 36, 48, osv. Du bestemmer dog helt selv hvilke vine, der skal være i dine kasser! Du blander lige præcis som du lyster; så pakker og sender vi dem direkte til dig.

Der betales én gang pr. ordre, selvom enkelte varer evt. skal efterleveres.

Der tages forbehold for trykfejl, prisfejl, udsolgte varer, prisændringer fra leverandørerne samt ændringer i dansk moms og afgifter.

 

Levering

 

Der leveres kun til adresser i Danmark, eksklusiv Grønland og Færøerne. Du kan vælge at få dine bestilte varer leveret direkte til din privat- eller firmaadresse. Leverancen sker med eksternt fragtfirma. Da vi benytter forskellige lagre rundt om i Danmark, kan din bestilling blive splittet op i flere del-leveringer.

En bestilling kan ligeledes blive håndteret af forskellige fragtfirmaer. Uanset antallet af del-leveringer vil leveringsomkostningen samlet set aldrig overstige det beløb, der fremgår af din bestilling.

Det er vigtigt at sikre, at dine varer kommer frem, så vi anbefaler derfor, at du i forbindelse med bestillingen udfylder den alternative leveringsadresse eller præcist giver besked på, om vinene må stilles på din adresse, selv om der ikke er nogen hjemme. F.eks. i et skur, i garagen, hos naboen eller tilsvarende. Bemærk dog, at dette sker på eget ansvar. Derfor er levering på din arbejdsplads også værd at overveje.

De fragtomkostninger, du betaler ved bestilling, dækker kun 1 levering, så vær meget omhyggelig med at udfylde afsnittet om levering.

 

Leveringstid

 

Leveringstiden afhænger af, om den bestilte vare er på lager. Med mindre andet er angivet, vil varer på lager normalt kunne leveres på 3-4 hverdage.

Der kan IKKE aftales levering på fast klokkeslæt eller i et bestemt tidsrum.

Bemærk: Der tages forbehold for udsolgte varer og ufremkommeligt vejr, ligesom der kan forekomme længere leveringstid i spidsbelastede perioder.

 

Fortrydelse af køb og returnering

 

Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret, men som en ekstra service tilbyder vi dig hele 30 dages fuld returret på ubeskadigede og uåbnede varer købt på BOTTLE.dk.

Varerne skal returneres i samme stand som ved leveringen.

Når denne returret udnyttes, betaler du selv for at sende varerne retur. Medsend blot en kopi af din originale faktura, og oplys registreringsnummer og kontonummer på den bankkonto, du ønsker tilbagebetaling til.

Returnering skal ske til følgende adresse:

BOTTLE ApS
Helmsvej 34A
DK-2880 Bagsværd

Vi modtager ikke forsendelser sendt pr. efterkrav.

 

Reklamation - guide til defekte varer?

 

Vi giver naturligvis 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen, dog skal du reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret en fejl eller mangel.

Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af køber og så følger reklamationen varens naturlige holdbarhed.

Husk at opbevare din vin ved en temperatur på ca. 10-12°. Vi ved at det er de færreste, der har mulighed for selv at opbevare vin under disse forhold, så det vigtigste er, at temperaturen er konstant og at vinen således ikke bliver udsat for pludselige temperaturudsving. En langsom stigning og fald (f.eks. sommer og vinter) er ikke skadelig.

Ikke alt vin kan holde sig, så gem den ikke længere end vi anbefaler, men nyd den i tide.

Kontrol af din leverance

Sammen med vinene får du en følgeseddel med en oversigt over dine køb, så du straks ved modtagelsen kan kontrollere, at du har modtaget det bestilte. Det er vigtigt at du straks tjekker, at du har modtaget det rigtige. Er der fejl i leverancen skal du kontakte os inden for 2 hverdage. Du kan til hver en tid se tidligere køb via dit login til BOTTLE.dk.

Transportskader

Når du modtager dine varer, skal du kontrollere for eventuelle synlige skader. Er emballagen beskadiget eller har andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere på fragtbrevet – med forbehold for eventuelle skader på indhold. Du kan også nægte at modtage varen. Kontakt kundeservice og meddel, at du har afvist varen. Alle transportskader skal meddelelses inden for 2 hverdage.

Sådan håndterer du en defekt vare

Hvis du vil reklamere via BOTTLE.dk kundeservice, bedes du altid oplyse ordrenummer, produkttype og en kort beskrivelse af fejlen. Du vil herefter blive kontaktet for det videre forløb. Kontakt os på kundeservice@bottle.dk eller på telefon 3323 2203.

 

Reservering af beløb og betaling

 

Der kan betales med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, Eurocard, MasterCard, Maestro og Visa. Beløbet bliver reserveret på din konto i det øjeblik handlen gennemføres på hjemmesiden, men det trækkes først, når varerne afsendes til den ønskede leveringsadresse. I forbindelse med del-leverancer trækkes kun det beløb, der svarer til den faktiske leverance. Hvis det viser sig, at vi mod forventning ikke kan levere hele eller dele af din ordre, kommer du kun til at betale for den faktiske leverance. Ønsker du at annullere en afgivet ordre, kan der gå et stykke tid før det reserverede beløb frigives til din konto igen. Antallet af dage fra annullering til frigivelse af beløbet afhænger af din banks regler. BOTTLE.dk kan derfor ikke gøre noget for at fremskynde dette. Fakturaen på leverende produkter sendes via e-mail, og det vil altid fremgå, at varerne er betalt med Dankort/kreditkort og af hvem.

 

Sikkerhed ved betaling

 

Ved betaling vil overførslen af dine kortinformationer og det aftalte beløb ske i krypteret form leveret af PBS/Nets godkendte ePay. www.epay.dk

BOTTLE.dk gemmer ikke dine oplysninger. PBS/Nets og Euroline har certificeret BOTTLE.dk til at anvende denne betalingsform, og det er derfor sikkert at betale med kreditkort.

Når kryptering benyttes, kan du se det ved, at der i nederste højre hjørne af siden bliver en hængelås synlig, og dine informationer er beskyttet mod tredjepart. Vi kan aldrig komme til at trække mere end det beløb, du har accepteret ved din bestilling. Retsligt er du stillet således, at du kan få pengene tilbage hvis:

  • Varen ikke leveres.
  • Du benytter dig af din fortrydelsesret – se afsnittet nedenfor.
  • Der hæves penge fra din konto, uden din forudgående accept.

 

Personoplysninger

 

Personoplysninger, som indtastes i forbindelse med køb på BOTTLE.dk, behandles af BOTTLE ApS og eventuelle eksterne samarbejdspartnere i overensstemmelse med gældende dansk ret. Vi gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling - herunder e-mail og varedata, som vedrører dig. Alle kundeoplysninger og informationer om bestillinger bliver behandlet strengt fortroligt, og vil aldrig blive videregivet til tredjepart.

Din e-mail adresse benyttes til at sende dig dine ordrebekræftelser, fakturakopier og lignende. Vi anvender logstatistik for at give dig mulighed for at se eventuelle tidligere køb på BOTTLE.dk, og vi benytter analyse værktøjer for at optimere vores forretning og give dig en god oplevelse på BOTTLE.dk.

Oplysninger fra din pc til BOTTLE.DK transmitteres ikke krypteret og personoplysninger opbevares ikke krypterede. Der anvendes cookies på BOTTLE.dk.

I henhold til dansk lovgivning gemmes oplysningerne i fem år. Du kan jf. persondataloven få fuld indsigt i dine oplysninger ved skriftlig henvendelse til:

BOTTLE ApS
Helmsvej 34A
DK-2880 Bagsværd
Att. Kundeservice

 

Force majeure & ansvar

 

BOTTLE ApS er ikke ansvarlig for manglende overholdelse af sine forpligtelser i henhold til nærværende betingelser, dersom dette skyldes faktorer, som BOTTLE ApS ikke er herre over.

BOTTLE ApS er ikke erstatningsansvarlig overfor køber eller nogen tredjepart for indirekte skader eller følgeskader, for tab af data, for omkostninger, for tab af avance, for indtægter eller forretninger, hvordan dette end måtte være forårsaget medmindre andet følger af dansk rets almindelige regler.

 

Værneting

 

Købs- og leveringsbetingelser for BOTTLE.dk er underkastet dansk ret og enhver tvist mellem køberen og BOTLLE ApS, i anledning af køberens køb af varer fra BOTLLE.dk, skal afgøres ved retten i Lyngby.

 

Særligt om erhvervskunder - B2B

 

Returret ved B2B

Der er ingen returret med mindre andet er aftalt skriftligt på forhånd.

Reklamation og mangler

Ved levering skal køber straks foretage en sådan undersøgelse af det solgte som ordentlig forretningsbrug kræver. Hvis køber vil påberåbe sig en mangel, skal køber straks give sælger besked. Såfremt køber har opdaget eller burde have opdaget manglen og ikke reklamerer som anført, kan køber ikke senere gøre manglen gældende. Sælger kan frit vælge at afhjælpe manglen eller foretage en ny levering. Såfremt sælger anmoder derom, skal køber umiddelbart efter reklamationen, for købers regning og risiko, returnere den angivelige mangelfulde vare til sælger i original emballage. Sælger forbeholder sig ret til kun at modtage den angivelige defekte del.

Priser ved B2B

Vi forbeholder os ret til at annullere en handel, hvis der er opgivet forkerte priser på hjemmesiden, da disse er automatisk beregnet. Den ordrebekræftelse der udsendes er således en kopi af indkøbskurven og ikke vores accept på at handlen gennemføres.

Immaterielle rettigheder ved B2B

Enhver leverance af produkter sker med respekt af de pågældende indehavers immaterielle rettigheder og sælger er uden ansvar af nogen art for købers handlinger i strid med disse rettigheder.

Ansvarsbegrænsning ved B2B

Et erstatningskrav overfor sælger kan ikke overstige faktura beløbet for den solgte genstand, idet omfang andet ikke følger af dansk rets ufravigelige regler om produktansvar. Sælger fraskriver sig ethvert ansvar for tabt datamateriel. Dette gælder ydermere under indlevering af produkter til reparation eller lignende. Det forventes at køber har backup af alt eksisterende materiale på indleverede produkter.

Ejendomsforbehold ved B2B

Sælger forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer indtil hele købesummen inklusive leveringsomkostninger samt eventuelle renter og omkostninger er betalt fuldt ud. Køber forpligter sig til at holde leverancen forsikret og skadefri indtil hele købesummen er lagt.

 

Ændringer af nærværende betingelser

 

BOTTLE ApS forbeholder sig ret til, uden varsel, at foretage ændringer i nærværende betingelser.

 

Øvrigt

 

BOTTLE.dk opdateres dagligt.

 

Links til yderligere information om sikker handel på nettet

 

Vil du vide mere om sikkerhed, rettigheder, pligter og procedurer ved handel på Internettet, kan du søge information her:

www.epay.dk - ePay Betalingssystem
www.e-handelsfonden.dk - E-handelsfonden
www.net-tjek.dk - Forbrugerstyrelsens side med fokus på nethandel
www.kfst.dk - Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
www.fbr.dk - Forbrugerrådet TÆNK
www.fi.dk - Forbrugerinformation
www.forbrugerombudsmanden.dk - Forbrugerombudsmanden